Annuleringsbeleid

Cancellation Policy

3.7. Indien de training niet doorgaat, wordt de opdrachtgever hiervan uiterlijk zeven (7) dagen vóór de startdatum van de training per e-mail of telefoon op de hoogte gesteld.

3.8. Bij annulering van de Trainingsdienst door Highberg Academy zal Highberg Academy de Klant een alternatieve datum en/of locatie aanbieden. Indien de Klant akkoord gaat met het alternatief, zal GHighberg Academy de nieuwe datum(s) registreren. De Klant ontvangt dan een nieuwe bevestiging met daarin de alternatieve datum. Indien de Klant het aangeboden alternatief niet accepteert, wordt de training kosteloos geannuleerd en binnen twee (2) weken terugbetaald.

3.9. Indien de Klant de Trainingsdienst annuleert, worden de volgende kosten in rekening gebracht:

  • voor alle annuleringen wordt € 175,- administratiekosten in rekening gebracht;
  • Bij annulering tussen 8-6 weken voor aanvang van de training wordt 50% van de abonnementsprijs aan de Klant in rekening gebracht;
  • Bij annulering tussen 5-3 weken voor aanvang van de training wordt 75% van de abonnementsprijs aan de opdrachtgever in rekening gebracht;
  • Indien de opdrachtgever binnen 2 weken voor de training annuleert, wordt 100% van de abonnementsprijs aan de opdrachtgever in rekening gebracht.

3.10. Indien een Deelnemer wordt vervangen door een collega, zijn de annuleringskosten niet van toepassing. Vervanging is mogelijk tot de (eerste) dag van de Trainingsservice. In alle overige (uitzonderlijke) situaties, waarvoor bovenstaande voorwaarden niet van toepassing zijn, wordt de handelwijze bepaald door Highberg Academy en alle onderliggende webpagina’s.